スポンサーリンク

バーガーキングはちょうどそれ自身の仮想通貨、Whoppercoinを始めた

広告はそれ自体がトレンドが大好きです。ホットポケットがハーレムシェイクをするのを見たり、IHOPがパンケーキを参考にして「素早く」使用するのを見て、あなたのプレミアムな普通の感性に肉体的な痛みを払うかもしれないが、この傾向は実際には付加価値があります。

Burger King Just Launched Its Own Cryptocurrency, the Whoppercoin
Advertising loves itself a trend whose coattails it can ride with the unhinged glee of a sloshed prom date. And while seeing Hot Pockets do the Harlem Shake, or witnessing IHOP use “on fleek” in reference to pancakes, might dispense physical pain on your premium mediocre sensibilities, this tendency actually does have an added value.

Adweek

スポンサーリンク

シェアする

  • このエントリーをはてなブックマークに追加

フォローする